HASTA&HASTA YAKINI MEMNUNİYET ANKETİ
Hastaların aldıkları hizmet konusundaki algılarını ölçmek literatürde genel olarak kabul görmüş bir uygulamadır. Memnuniyet anketlerinin uygulanmasının temel çıkış noktası organizasyonel ve profesyonel performansın ölçülmesidir.
Sağlık kurum ve kuruluşlarında uygulanan hasta memnuniyet anketleri, verilen hizmetlerin hasta perspektifinden memnuniyet düzeyinin ve hizmete ilişkin durum tespitinin yapılmasını sağlamaktadır.
Evde Sağlık Hizmetleri Temmuz- Ağustos-Eylül dönemine ait hasta/hasta yakını memnuniyet anketleri bu dönem içerisinde uygulanıp 08.10.2018 tarihine kadar Koordinasyon Merkezine gönderilmesi gerekmektedir. ESH Birimleri aktif hasta sayısının % 5 oranında hasta /hasta yakını memnuniyet anketini yapması gerekmektedir.